Název organizace:
Domov Unhošť, poskytovatel sociálních služeb
Sídlo organizace:
Berounská 500, 273 51 Unhošť
Právní forma:
Příspěvková organizace
Kontaktní spojení:
Poštovní adresa: Domov Unhošť, poskytovatel sociálních služeb, Berounská 500, 273 51 Unhošť
IČ: 712 344 11
Organizace není plátcem DPH.
IDDS: izjkf3
Název a adresa zřizovatele:
Středočeský kraj, Krajský úřad, Zborovská 11, 150 21 Praha 5
Důvod a způsob založení:
Hlavním účelem zřízení příspěvkové organizace je poskytování sociálních služeb. Předmět činnosti příspěvkové organizace je vymezen rozhodnutím o registraci podle § 78 - 84 zák. č.108/2006 Sb., o sociálních službách.
Příspěvková organizace vznikla dne 1. ledna 2005 rozdělením příspěvkové organizace Středočeského kraje s názvem Centrum sociálních služeb Kladno, se sídlem Kladno, Jana Palacha 1643, PSČ 272 80, IČ 70875456, schváleným usnesením zastupitelstva Středočeského kraje ze dne 10. června 2004 číslo 81-20/2004/ZK a uskutečněným podle § 27 odst. 3) zákona číslo 250/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Zřizovací listina příspěvkové organizace byla schválena zastupitelstvem Středočeského kraje.
Adresa internetové stránky:
oficiální:http://www.ddunhost.cz
Případné platby lze poukázat:
Číslo účtu: 51-5477450237 Kód banky: 0100
Organizační struktura
Podatelna
Adresa e-podatelny: www.info@ddunhost.cz
Úřední hodiny podatelny: po - pá: 7 00 – 15 30
PŘÍJEM DOKUMENTŮ
Možné způsoby příjmu dokumentů :
Příjem dokumentů zajišťuje kancelář Pokladny Domova Unhošť, která zároveň plní funkci podatelny.
Pracovní doba podatelny
Elektronické podání je možné učinit prostřednictvím:
Doručování podání v elektronické podobě prostřednictvím datových schránek se řídí zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů. Bližší informace o datových schránkách včetně jejich seznamu lze nalézt na internetových stránkách http://www.datoveschranky.info/.
4. na technickém nosiči dat (CD, DVD, Flashdisk); respektujeme soubory ve formátech: TXT (prostý text), PDF dokument ve formátu Adobe Acrobat Reader®), *.DOC a *.DOCX (dokument MS Word), *.XLS a *.XLSX (dokument MS Excel).
Podání v elektronické podobě a jejich přílohy je možné zasílat 24 hodin denně. Jejich zpracování však probíhá pouze v úředních hodinách podatelny.
Žádosti o informace:
Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, se podávají písemně nebo ústně.
Ústně:
Písemně:
Způsob podání žádosti o přijetí:
Formulář Žádost o přijetí je možno vyzvednout osobně v kanceláři sociálních pracovníků v sídle organizace nebo je k dispozici k vytištění v sekci formuláře.
Vyplněný formulář může žadatel zaslat písemně, datovou schránkou nebo podat osobně v sídle organizace.
Podání v elektronické podobě a jejich přílohy je možné zasílat 24 hodin denně. Jejich zpracování však probíhá pouze v úředních hodinách podatelny.
- Návrh rozpočtu pro r. 2017.xlsx