Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > SMAZAT - po kontrole obsahu zákazníkem > Kontakty > Napište nám

Napište nám

 

 

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

PŘÍJEM DOKUMENTŮ

Možné způsoby příjmu dokumentů :

  1. a)   poštovní zásilkou prostřednictvím držitele poštovní licence, nebo zásilkovou službou, či           kurýrem
  2. c)   osobní podání odesílatele – fyzická nebo právnická osoba,
  3. d)   spojové či elektronické prostředky (datovou schránkou, elektronickou poštou,                  elektronickou podatelnou nebo na elektronickém médiu)

Příjem dokumentů zajišťuje kancelář Pokladny Domova Unhošť, která zároveň plní funkci podatelny.

Pracovní doba podatelny

  • Po 7:00   –  15:30
  • Út  7:00   –  15:30
  • St  7:00   –  15:30
  • Čt  7:00   –  15:30
  • Pá 7:00   –  15:30       


Elektronické podání je možné učinit prostřednictvím:

  1. poptávkového formuláře – viz. výše,
  2. e-mailové zprávy odeslané na adresu: info@ddunhost.cz
  3. prostřednictvím datových zpráv: ID: izjkjf3 a do nich vložených dokumentů.

Doručování podání v elektronické podobě prostřednictvím datových schránek se řídí zákonem         č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů. Bližší informace o datových schránkách včetně jejich seznamu lze nalézt na internetových stránkách http://www.datoveschranky.info/.

      4. na technickém nosiči dat (CD, DVD, Flashdisk); respektujeme soubory ve formátech: TXT       (prostý text), PDF dokument ve formátu Adobe Acrobat Reader®), *.DOC a *.DOCX (dokument MS Word), *.XLS a *.XLSX (dokument MS Excel).

Podání v elektronické podobě a jejich přílohy je možné zasílat 24 hodin denně. Jejich zpracování však probíhá pouze v úředních hodinách podatelny.